Forum www.klanwpforum.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
CP czyli Codename Panzers 1,2

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.klanwpforum.fora.pl Strona Główna » Strategiczne Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
CP czyli Codename Panzers 1,2

Recenzja
Najlepsza
66%
 66%  [ 2 ]
Wymiata
0%
 0%  [ 0 ]
Dobra
0%
 0%  [ 0 ]
Normalna
0%
 0%  [ 0 ]
Słaba
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Ray_pl
√ι ק ®



Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Ziemi
Płeć: Mężczyzna

Post CP czyli Codename Panzers 1,2
Codename Panzers faza pierwsza to strategia czasu rzeczywistego z dużym naciskiem położonym na elementy taktyczne jak również zawierająca nieco elementów znanych z cRPG, osadzona w realiach II Wojny Światowej. Zadaniem gracza jest odpowiedzenie się po jednej z trzech dostępnych stron konfliktu: Sowietów, Niemców lub Aliantów i wcielenie się w rolę dowódcy stosunkowo małego, ale za to bardzo dobrze wyposażonego oddziału. Łącznie w tytule tym zetkniemy się z ponad pięćdziesięcioma pojazdami odwzorowanymi z dużą dbałością o szczegóły historyczne, w tym: czołgami, samolotami, działami, transporterami i ciężarówkami, jeepami oraz motorami; a także z szeregiem formacji piechoty wykorzystujących bogaty arsenał broni ręcznej, w tym karabinów maszynowych, miotaczy ognia, bazook, min, itp. Gra zaopatrzona zastała w dobrej jakości trójwymiarowy engine graficzny, tj. otoczenie oraz poszczególne jednostki wymodelowano z dużą dbałością o szczegóły i w pełnym 3D, podczas rozgrywki mamy do czynienia z dynamicznie zmieniającymi się warunkami pogodowymi i różnego typu dodatkowymi efektami specjalnymi uatrakcyjniającymi i urealniającymi rozgrywkę, np. budynki ulegające zniszczeniom pod wpływem działań wojennych.

„Pole widzenia” i zasięg jednostek zależne od otoczenia i panujących warunków.
Żołnierze mogą czołgać się, biegać, wspinać się oraz nurkować oraz korzystać z takich środków jak: opatrunki, telefony polowe, lornetki, nadmuchiwane pontony, itp.
Żołnierze zdobywają podczas walk doświadczenie i mogą rozwijać cztery dostępne umiejętności związane z bronią. Poszczególne pojazdy lub oddziały piechoty mogą być przenoszone pomiędzy kolejnymi misjami, warto jest więc dbać o ich wyszkolenie oraz o to aby nie zginęli.
Możliwość skorzystania z wsparcia lotniczego, zwiadu, ostrzału artyleryjskiego ze statków, itp.
Możliwość przejmowania wrogich jednostek, zajmowania budynków, itp.
Rozbudowane możliwości zabawy wieloosobowej, dodatkowe pola walki oraz kilka trybów rozgrywki np.: „Deathmatch”, „Kill the Leader”, „Hold the Line”, przygotowanych specjalnie dla tego typu zabawy.

Oceny

Grafika:10
Audio:10
Jakość:8-9
Cena:10
Ocena Ogólna:9,5

Obrazki

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Codename Panzers faza 2

Druga część świetnej strategii czasu rzeczywistego, z akcją osadzoną podczas II Wojny Światowej, której twórcy postawili duży nacisk na elementy taktyczne. Gracze po raz kolejny otrzymują pod swoją komendę stosunkowo mały, ale dobrze wyposażony oddział żołnierzy, zaś zadania jakie stawiają przed nimi autorzy rozgrywają się w śródziemnomorskim teatrze działań.

Lwią część wszystkich misji gracze wykonują w Afryce, gdzie przychodzi im wziąć udział między innymi w bitwie pod El Alamein, a także w obronie twierdzy Tobruk. Druga z kampanii umieszczonych w grze obejmuje operację „Husky” (lądowanie Aliantów na Sycylii i późniejszy marsz w stronę Rzymu), zaś osoby, które ukończą przynajmniej jeden wątek fabularny dostaną szansę sprawdzenia swoich umiejętności w kilku bonusowych scenariuszach umiejscowionych w ówczesnej Jugosławii. Podobnie jak w Phase One, wydarzenia historyczne stanowią tutaj jedynie oś zmagań i twórcy nie obiecują pełnej zgodności z podręcznikami - główny nacisk położony został na przyjemność płynącą z grania.

Do rywalizacji wprowadzono ponad 20 nowych jednostek, włączając w to na przykład średnioopancerzone czołgi (włoski M13/40 „Carro Armato” czy amerykański M3 Grant/Lee „Daimler Dingo”) oraz nowe rodzaje dział samobieżnych. Twórcy poprawili funkcjonowanie AI podległych oddziałów (zniknęły najbardziej rażące problemy ze znalezieniem właściwej ścieżki przemarszu), a także sztuczną inteligencję sił wroga kierowanych przez komputer (próbuje teraz zaskoczyć czy wymanewrować gracza). Dodano możliwość niszczenia poszczególnych komponentów wybranych budowli (vide wieże strażnicze w pałacach), jak również wprowadzono szereg zupełnie nowych struktur (pustynne fortece i inne umocnienia).

Gruntowna przebudowa nie ominęła trybu multiplayer, w którym do dotychczas istniejących opcji zmagań („Deathmatch”, „Kill the Leader”, „Hold the Line” i „Domination”) doszły nowe. Usprawnienia dotknęły także kod programu (usunięto wykryte błędy) oraz efekty audio-wizualne - tereny zurbanizowane czy leśne zastępuje teraz wszechobecny piasek.

Twórcy z zespołu developerskiego Stormregion dołączyli do Codename Panzers - Phase Two kompleksowy edytor, pozwalający miłośnikom gry na tworzenie własnych poziomów, zarówno do kampanii dla pojedynczego gracza jak i do zmagań wieloosobowych. Do tego dochodzi możliwość modyfikacji podrzędnych celów już istniejących misji, a także, dla osób wprawionych w opracowywaniu wszelakiej maści modów, opcja tworzenia zupełnie nowych jednostek czy budynków.


Ocena
Grafika:10
Audio:10
Jakość:10
Cena:9,5
Ocena Ogólna: Wychodzi na to że 10 bo z 1 fazy jest 9,5 i dodać jeszcze pół i 10 :*

Obrazki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ray_pl dnia Pią 22:10, 03 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Pią 22:07, 03 Paź 2008 Zobacz profil autora
MicroMag
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jesteś?
Płeć: Mężczyzna

Post
Jestem tego fanem Very Happy
żołnierz-


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:19, 03 Paź 2008 Zobacz profil autora
Ray_pl
√ι ק ®



Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Ziemi
Płeć: Mężczyzna

Post Avek
Mam Wreszcie avka :hamster_smile:


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:43, 03 Paź 2008 Zobacz profil autora
Igor
Gość






Post
nie znam gry wiec nie glosuje
Sob 20:52, 04 Paź 2008
Ray_pl
√ι ק ®



Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Ziemi
Płeć: Mężczyzna

Post ...
Dałem obrazki moje i oceny moje np/


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:55, 04 Paź 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.klanwpforum.fora.pl Strona Główna » Strategiczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin